آنیاآنیا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره
عشق مامانی و باباییعشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آنیا دختر زیبای من

غلتیدن کامل دخترم

1393/4/23 8:54
نویسنده : بابایی
768 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل بابا سلام

بعد از 3 هفته تلاش بر ای برگشتن رو شکمت دیروز 22 تیر ماه 93 بلاخره بعد از ظهر بود که داشتیم با هم بازی می کردیم و کلی می خندیدیم یه هو دیدم داری باز می خوایی برگردی رو شکمت یه کم کمکت کردم خودت کامل برگشتی و سرت رو هم با لا بردی و کاملا این و رو اون ور نگاه می کردی مامانت رو صدا زدم اونم اومد و دید خیلی خوشحال شدیم خیلی سریع بزرگ شدی انگاری دیروز بود که تازه به دنیا امدی راستی دخترم یه کلمه دیگه هم به غیر از اگو کلمه اقا رو هم داری می گی .صبح که می رم سر کار تا ظهر نمی دونم چه طوری خودم رو نگه می دارم راستش خیلی دلم برا خندهات تنگ می شه واسه اقا و اگوگفنتات خیلی دوست دارم فرشته مهربون منو مامانت همیشه پیشتیم .

 niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان افسانه
24 تیر 93 9:24
چه دخمل ناز و عسلی براش اسپند دود کنید هزار ماشالله فرشته کوچولوی ناز و خوشگل الهی همیشه کنار مامان و بابای گل و مهربونت که این همه دوست دارن خوشبخت و سلامت زندگی کنی افرین به بابای مهربون که این همه عاشقانه دخملشو دوست داره و با این همه کار براش وبلاگ درست کرده