آنیاآنیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
عشق مامانی و باباییعشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آنیا دختر زیبای من

یه خبر!!!

1394/11/13 8:06
نویسنده : بابایی
913 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلام

امروز 13 بهمن 94 ساعت 7:47 دقیقه صبح میخوام یه خبر خوب برات بدم ، دیگه از تنهایی در میایی و صاحب یه داداش توپل میشی ، می دونم خیلی خوشحال شدی ایشا... مردادماه 95 روز ی که داداشت وارد خانواده 3 نفرمون میشه و با هم یه خانواده مهربون و گرم 4 نفره میشیم تو هم میشی ابجی بزرگه داداشت .ما که خیلی خوشحالیم دیروز بعد از ظهر رفتیم سونوگرافی دکتر گفت که بچه تون پسر برا ما فرق نمی کرد پسر یا دختر مهم سالم بودنش بود که خدارو شکر سالم. از الان باید خریدامون رو برا داداشت شروع کنیم ، راستی خودمون می دونستیم این دفعه بچه مون پسر چون من تو خواب دیده بودن خدا برامون یه پسر داده. ایشا.. هردو تاتون به سلامتی،انسانهای شرافتمند و تحصیل کرده بشین و برا کشور و مردمتون بتونید خدمت کنید من و مامانت تلاش میکنین از دوران کودکی برا  پزشک شدن امادتون کنیم، ولی نگاه می کنیم به علاقتون ، ایشا... هر دوتاتون میشید پزشک های ماهر  و قابل ما هم بهتون افتخار میکنیم . حالا ببینیم خدا چی میخواد ولی تا جایی که در توانم هست براتون تلاش خواهم کرد تا به عالی ترین رتبه های اجتماعی برسید . هر دوتون رو دوس دارم خیلی (خیلی عاشقتون هستم).

 

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان سعیده
13 بهمن 94 8:43
خیلی خوبه که انقدر خوشحالید من و همسرم یکم شوکه هستیم و فکر می کنیم یکم زود اتفاق افتاد و مطمئنم خانواده هامون هم سرزنش مون می کنن
مامان ساناز
17 بهمن 94 8:45
سلام خیلی خیلی مبارکه انشااله دوستای خوبی برای هم باشن
بابایی
پاسخ
سلام خوب هستید مرسی ممنون
کیان
19 بهمن 94 12:02
وای عمو تبریک میگم خوش به حال آنیا جون. مامان بابای من که اصلا جرات نمیکنند به اینکه برای من یک خواهر یا برادر بیارند ایشالله صحیح و سالم دنیا بیاد
نسیم جون
4 اسفند 94 14:45
سلام مبارکهخوش حال میشم به وب من بیاین چون منم مثل آنیا هستم.دخترم و مامانم میخواد برام داداش بیاره