آنیاآنیا، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره
عشق مامانی و باباییعشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آنیا دختر زیبای من

دخترم تولد یک سالگیت مبارک

1394/1/23 8:18
نویسنده : بابایی
1,301 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عزیز دلم

 

ناز گلم سلام ، جمعه 21 فروردین 94شدی یک ساله ، جش تولدت رو تو خونه باغ بابا جون گرفتیم ،همه عموات و خاله مامانت و دختر خاله های مامان و خیلی های دیگه دور هم جمع شده بودیم یه شب ماندگار و رویایی بود خیلی خوش گذشت خیلی خندیدیم و شادی کردیم شب تا ساعت 12 همه دور هم بودیم کیک یک سالگیت رو بریدی و بچه ها یکم رقصیدن و بازی کردن میوه خوردن و آجیل شکستن و بعد کادو هارو باز کردیم . انشا... صد تا از این تولدا  کنار هم داشته باشیم " خیلی دوست داریم" یه چند تا از عکسای شب تولدت رو برات گذشتم  تا خاطری خوبی برات باشه .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

*مامان فرزانه*
27 فروردین 94 8:57
تولددددددددددددددددت مبارک خانومیتبریک دست خالی مارو ازراه دورپذیرا باشه آنیاجونم ان شالله 120 سالگی دیگه خانومی شدی واسه خودت.هزارماشالله.خاله جون شرمنده من دیر بهت تبریک گفتم الهی که 120 تا تولد درکنارمامان و بابا تنت سلامت و لبت خندون و دلت شاد باشه نازدونه خانوم
بابایی
پاسخ
سلام خاله جون مرسی از این پیام قشنگتون منم شما رو خیلی دوستون دارم .