آنیاآنیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
عشق مامانی و باباییعشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

آنیا دختر زیبای من

دخترم با این روشها میخوابه

1393/9/12 8:30
نویسنده : بابایی
376 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام

 

صبح بخیر بابایی امروز از روشهای خوابندنت برات می خوام بنویسم واقعیتش از وقتی که به دنیا امدی با روشهای مختلف می خوابونیمت،ماه اول با صدای سشوار میخوابیدی یه طوری شده بود که صدای سشوار رو تو گوشی ضبط کرده بودیم و وقتی نمیخوابیدی صداش رو پخش می کردیم تو هم قشنگ می خوابیدی . این حالت تا 4 ماهگیت ادامه پیدا کرد و بعد از اون ،شبا حتما من باید می زاشتم رو پاهام و واست شعر می خوندم و اونم با صدای بلند همون لحظه که میخوندم اروم میشدی و می خوابیدی ، الان هم که تو 8 ماهگی هستی و داری تموم میشی وارد 9 ماهگی میشی باید با در اوردن صدای حیونا مثلا صدای گربه و گاو و مرغ و خروس و ...اروم میشی و  میخوابی،راستش نمیدونم تو  ماهای بعدی چطوری میخوایی بخوابی ،خوابندنت شده برامون سینما شبا انقدر با مامانت میخندیم انواع صدا در میاریم تا خوابت ببره خلاصه شیرین بابایی دیگه دخترم الهی فدات شم .دوست دارم .

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

کیمیا
12 آذر 93 10:25
هزار ماشالا خیلی نازه.خدا براتون حفظش کنه خوشگل خانم من هر روز میام به وبلاگت سر میزنم یاشاسین آذربایجان قیزی
بابایی
پاسخ
سلام شما خوب هستید ممنون از این همه مهربونی دوستون دارم.
پانیذ
13 آذر 93 0:29
آخه این نی نی ناز رو چه طوری نخوردین تا الان؟ خدا حفظش کنه براتون ان شاالله. خیلی با مزه ست. امروز ما هم به جمع نی نی ویلاگی ها پیوستیم بهمون سر بزنید.