آنیاآنیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
عشق مامانی و باباییعشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

آنیا دختر زیبای من

اولین سرماخوردگی آنیا جون

1393/6/23 13:25
نویسنده : بابایی
690 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی جون سلام

چند روزی بود که من سرما خورده بودم و خیلی سعی کردم که شما هم از من نگیرید ولی نشد چون سرماخوردگیم ویروسی بود و 20 شهریور شما هم شروع کردید به ابریزش بینی و عطسه کردنهای مکرر این اولین سرماخوردگی بود در 20 شهریور 93 تو سن 5 ماهگی گرفتی فردای اون رو جمعه صبح ساعت 9 با مامانت دوتایی بردیم دکتر یه شریت سرماخوردگی با قطره بینی دادو عرض 3 روز خوب خوب شدی ولی این سه روز فقط نق میزدی اینم همون عکسی که از شما همون روزا گرفتم. دوستار همیشگی شما بابایی

 

смайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайлик

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحرمامی آرتین
23 شهریور 93 16:02
نازی انشاالله به زودی زودحالت خوب میشه.دخمل مخمل خاله...[پاسخ سلام مرسی خاله جون